REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU NA PLAKAT PROMUJĄCY BEZPIECZNY INTERNET
„Razem tworzymy lepszy Internet”
Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie Szkoły Podstawowej w Tuszowie
Plakat powinien być wykonany indywidualnie lub przez grupę 2-4 osobową, dowolną techniką, format nie mniejszy niż A3.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty w dwóch grupach wiekowych: :
klasy młodsze 0 – III
klasy starsze IV – VI
Na odwrocie plakatu należy umieścić informację dotycząca autorów pracy: imię, nazwisko, klasa. Jeżeli praca została wykonana pod kierunkiem nauczyciela, należy również wpisać jego nazwisko.
Prace należy dostarczyć do nauczycielki informatyki do dnia 28 lutego 2014r.
Dyplomy dla laureatów w każdej kategorii zostaną wręczone na apelu szkolnym podsumowującym obchody Dni Bezpiecznego Internetu.
Plakaty biorące udział w konkursie wyeksponowane będą na terenie szkoły oraz opublikowanie na szkolnej stronie internetowej
Ocenie prac pisemnych lub plastycznych podlegać będzie:
pomysłowość
estetyka wykonania pracy
oryginalność pomysłu
zgodność z tematem
Organizator przewiduje:
nagrody i dyplomy dla laureatów I miejsca w każdej kategorii
dyplomy dla laureatów II i II miejsca w każdej kategorii (dopuszcza się możliwość przyznania wyróżnień)